Måndag - nytt jobb?

2010-01-11 / 18:05:31

Idag har jag varit på anställningsintervju, har inte varit på så många i mitt 23-åriga liv så ja, jag är väl inte så van om man säger så...
Men jag tror det gick ganska bra eftersom det tog en hel timme!! vilket jag tycker är ganska länge, så jag hoppas jag har en chans...Jag tävlar emot 3st till, vi var 4 st som gick vidare av 140st...så jag känner mig ganska duktig ändå, men innan jag gick dit kände jag att detta kanske inte är nånting för mig?!
Men nu efteråt vill jag verkligen ha detta jobbet!!! så jag Hoppas Hoppas HOPPAS! att jag får det, men det skulle ta ca.2 veckor innan jag vet nånting...

Sen har man ju lite små ångest o lämna hemglass (om jag nu får jobbet) Men jag får ju iaf förvarna chefen på onsdag men på ett sätt känns det faktiskt skönt o Kanske kunna släppa glassförsäljningen med alla piss tider, för att få ett bättre välbetalt jobb med jätte bra arbetstider...så nu håller vi tummarna!!

Så när jag kom hem, kom både andreas o linda hit på en fika, även linnea kikade in så det var stort kafferep =) fick även klippt till linda lite så hon blev "volymig" igen =D

Idag var det även första dagen för jason på dagis på 3 veckor, han såg ganska mörig ut när jag hämtade honom ;) o jag känner mig helt färdig, va ju totalt genomsvett när jag kom från arbetsintervjun...sen sågade jag o jason ner granen o ställde ut en sopsäck med grenar + en stam på balkongen, så nu är hela julen borta...men det blev väldigt tomt nu när granen försvann...men det känns lite luftigt nu i våran lilla lya ;)

Funderar på o gå o lägga mig snart...är helt färdig som sagt...har ju inte sovit så värst mycket i natt o upp tidigt i morse, så jag antar att jag kommer somna vid typ 8 ;)

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Martina

Ooo så spännande! Vad är det för jobb?

Sitter själv och försöker få ett, inte det roligaste att ägna sig åt, borde vara bättre betalt att vara hemma med sina barn!;)

Kommenterat - 2010-01-12 / 18:20:15  | URL - http://livetpasolang.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: