Lördag - vinterridning

2010-01-09 / 14:14:51

Igår jobbade jag för första dagen på väldigt länge...va ganska trött när jag kom hem, inte van vid att huvudet måste arbeta ;)
så strulade jason igårkväll därav ingen blogg, va tvungen o lägga mig med honom o jag somnade ;)


Imorse bar det av ut till veddige, skulle rida lite med lollo o annika, alltid lika trevligt =) va ju ett tag sen nu, och det kändes lite skummt o sitta där uppe igen....hade inte för mig att "legend" va så hög som han va hehehe
men man kom snabbt in i det igen...till sist va det bara jag o annika kvar på hästryggarna så vi gav oss av upp i skogen (vi som inte är så rädda av oss) så vi fick testa lite fart =)
men ingen blev avslängd idag dock va det lite bockande o lite tjafs om vem det va som bestämde ;) (JAG bestämde)




Men nu längtar jag till sommarn, inte lättast o rida i termobrallor o -17 grader, ganska kallt....bättre när man rider i tunna smidiga ridbyxer o lite värme i luften ;)

Nu ska tommy strax iväg o spela innebandy och jag o jason ska glutta lite...det är tanken iaf..

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: