Lördag - nakenfis

2010-01-16 / 23:04:01

Ingen feber, ingen huvudvärk bara halsont i massor!!
Men jag tog mig igenom denna arbetsdag,trodde dock det skulle vara omöjligt...bäst resultat hade jag också men det SKA jag bara ha med tanke på att jag kör 10h o dom andra kör...hmmm...max 8...

kom hem o pussade o pratade med min lilleplutt, han hade mycket o säga om sina älskade tåg...
sen la jag mig i badkaret massa skum o jätte varmt vatten = UNDERBART!!
o jag skulle bara sätta mig i soffan en snabbis medans jag lufttorkade o här sitter jag ännu (ca 2h senare) i handduk o inga kläder hahaha nakenfis på heltid det hade vart en gott jobb ;)

funderar på om jag ska göra mig en kopp te eller om jag kanske ska lägga mig?!
jaja röka ska jag göra iallafall så jag får väl ta fram "stinky" för naken går jag ju inte ut på balkongen, nån måtta får det va ;) heheheh

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: