Lördag - Bio

2010-01-23 / 14:57:53

Min stora passion är texter, mörka texter som berättar hur hemskt och hårt livet kan vara...Älskar musik som berättar för mig hur eländigt det är med kärlek o att få nån att älska...
Texter är det som gör att jag fastnar för en viss låt, det är texten som är innebörden...
Jag lever mig in i musiken omvandlar mig in i texten och låter det passa sig in i mitt liv... Och det är precis vad jag sitter o gör nu, och jag bara njuter, älskar deppiga låtar! (jag älskar även glada, men det är mer passion i sorgliga låtar,man känner smärtan...)

Igår jobbade jag, bäst av säljarna hihi kul o slå folk på fingrarna ibland, speciellt när dom skrattar lite smått när jag säger att jag ska göra en viss siffra och sen är nästan där, ser på dom att dom tappar hakan hehehe ;)

Idag har jag o Jason vart på bio, han tyckte det va spännande, precis när filmen började såg man hur det gnistrade förväntansfullt i hans små ögon....1h 20min lång va den o han var duktig o satt still, bara sista 10min som han ville sitta i mitt knä...Men det va jätte mysigt o göra nått kul med lilleskrutt!
Vi satt jämte Daniel Weddig o hans Linus, kul o träffa nån som e trevlig när man är iväg på sådana äventyr ;)

halsen är bättre o pencilinet verkar fungera utmärkt, ikväll ska vi hem till svärmor o Charsten på middag (charsten fyllde år igår, grattis i efterskott!)
Så det verkar bli en lugn helg...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: