Fredag - ensamma

2010-01-15 / 22:14:17

Ikväll är jag o tommy ensamma...det är mysigt för det händer inte så ofta om man inte ska "iväg" på nånting, det va så skönt o bara åka o handla mat helt själva...o bara sitta i soffan i lugn o ro...(givetvis har tommy slocknat på sofflocket just nu)
Jag tror att vi verkligen behövde detta idag...

Igår va jag så dålig i hals,näsa,huvud och öron....ganska jobbigt o jobba när man inte är helt ok, o det e ganska kämpigt o försöka vara trevlig när allt man vill är att åka hem o lägga sig i sängen...
så när jag väl kom hem, hoppade jag in i duschen o sen direkt ner i säng...

Imorse när klockan ringde ville jag verkligen inte gå upp...men jag var tvungen, ner o jobba o mådde piss, men efter ett tag gick det nästan över, men nu i kväll kom det tillbaka...jag bara hoppas jag orkar jobba mina 10h imorgon...bläää jag hoppas dagen går fort iallafall...

nu ska jag glo lite tv, försöka röka lite o sen sova...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: