Fredag - en gång till...

2010-01-29 / 20:44:52

Usch nu har jag pirr i magen till max! fick samtal idag ifrån jobbet som jag sökte, var ju iväg på intervju för 3 el 4 veckor sen,och nu ska jag dit igen...lite nervös =S
fick även veta att det står nu mellan mig och en annan...undrar jag om jag får det...hmm

när jag kom hem från jobbet så gjorde jag o jason tårta, skulle ju ha kalas för släkten idag, han fick så mycket fint men bäst av allt var väl "thomaståget kranen Gnällis" och hans första riktiga CYKEL!!!
Han tog ett varv här i lägenheten o smilade som en sol hela tiden =D



ikväll blir det lugnt, imorgon är det jobb, sen festa antar jag ?! så jag har tänkt o jobba väldans fort imorgon hehe ;) så jag inte blir jätte sen...

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: zzara

Håller tummarna för dig angående jobbet =)

Kommenterat - 2010-01-29 / 23:19:15  | URL - http://zzarazz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: