Torsdag - Födelsedag...

2010-01-07 / 22:47:16

Nu har jag lärt mig varför jag hatar födelsedagar...man blir alltid så besviken...sen är jag ju född så jävla fel som det kan bli...men men nu är snart denna dagen över o det dröjjer ju ett helt år innan den är här igen...(tackar gudarna för det) Nästa år bojkottar jag nog min födelsedag totalt!(JA jag vet att jag är en bitterfitta ;)...)


men jag har fått några fina gåvor idag iaf...linda kom med två jättefina klädesplagg som jag vet jag kommer använda flitigt =) tack så mycket

o av mina pojkar fick jag jätte fina nallar o väldens mysigaste pussar =)
finns det nått bättre o få än att höra sitt barn säga "jag älskar dig!" han gör mig hel min lilla prins!



men jag kan inte minnas en enda födelsedag som jag inte varit ledsen på, och konstigt nog va det ju dax i år igen...tårar sprutar o livet känns som en missär...varför? ja du, mitt liv är väl tragiskt vad vet ja?!

Imorgon ska jag jobba...känns väldigt konstigt, men men det är 6h det handlar om, det ska väl gå an ;)
men kruxet är att komma upp på morgonen, det gör det ju inte bättre att jag sov 2½h idag mitt på dagen...men men man börjar arbetsdagen med en kopp o sen flyger timmarna iväg ;)

Puss Puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: