Måndag - hjärtan?

2010-02-08 / 23:30:15

Innesittar dag idag...inte varit utanför dörren mer än när jag ska till tvättstugan(placerad i källaren i grannhuset)
jag har alltså tvättat idag, sen har jag o jason haft en liten röjjar dag...
vi hjälptes åt på hans rum o städa upp, vi bäddade rent (jason verkligen älskar o byta lakan) hahahaha
sen har vi haft målarstund,satt nog i ca 2timmar o målade i hans målarbok...

Sen nu ikväll va vi uppe hos grannarna så fick pojkarna leka lite med varandra...var en jobbig läggning idag med men nu sover han så skönt i sängen sin...

Har lite småfunderingar för Söndag, Alla Hjärtans Dag, dagen då jag o Tommy firar 5år. (fira och fira ;) hahaha)
Vill inte göra nått "vanligt" som att gå ut o käka, sen vill jag ju överraska med nån fin present...MEN VAD?
tips någon? snälla ge mig lite förslag...

Imorgon blir det morgonpromenad med AnnCatrin, ska bli väldigt trevligt,längesen vi umgicks nu,sen på kvällen ska jag fylla min kropp med lite ink, är lite nervig, rädd att min "halvfula" tatto kommer bli helful, känns som sista chansen att göra den bra, hoppas o håller tummarna på att det kommer bli skit jävla bra =D

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: