Torsdag - fina gåvor...

2010-02-18 / 22:54:12

Trotts Pissväder och 1dm snöfall(där jag va o körde idag) så känns det inte så jobbigt idag...kanske för att jag vet att nu är det 2veckor kvar tills jag slutar....

Dagen i Glassbilen:
Kör fast i modd men lyckas ta mig loss...
har efter 3h sålt glass för 300kr... =(
Kör av (glider) vägen o hamnar halvvägs ner på en åker...(en snäll själ hjälpte mig upp)
får sedan storkunder o gör bästa siffra av alla kollegor idag
+ att av en söt kund får jag blomstercheckar i present som en försenad julklapp(naaaw) men då sa jag att jag ska sluta,till svar: Vilken tur att jag hann ge dig detta då *bamsekram*

Har med andra ord kört mina absoluta favvorunda (bra kunder,och inte så lång) det är den rundan jag kommer sakna mest när jag nu byter jobb... men men livet går vidare mot nya äventyr...

Sen har jag fått superfina gåvor av min älskade "plastsvärfar" han är nog utan tvekan en av dom bästa svärfarar som finns...jag bad honom om en toblerone VITCHOKLAD nästa gång han jobbar (han jobbar på båt och detta var för 1 månad sen) och idag när jag kommer hem då har han vart här o lämnat 2!st stora + en påse med mini i...sötis tack snälla du! 


Så dagen känns inte så illa trots detta jävla snöhelvete (ursäkta franskan)

snart säng, ska ju faktiskt jobba kväll imorgon =/ lite trist men det ska nog gå ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: