Torsdag -Bakning

2010-02-25 / 21:52:06

Håller just nu på o färgar mitt hår, svart som vanligt, snyggt o stilrent hehehe ;)
så tråkigt o vänta bara...

Idag har jag haft heldag med Jason och min mamma...vi var på gekås en sväng...mitt "förråd" var totalt TOMT!!! så det mesta jag köpte är nyttigheter till hemmet...
fick köpte två nya t-shirtar med en KIZZ och en ed-hardy...väldans fina och nu vill jag ha lite sommar så jag kan ha dom på mig ;)

Vi tog en fika hos Mamma innan vi åkte hem, mamma följde med och hon började hjälpa mig o städa o grejja, hon är så snäll så nu är det jättefint här hemma...
Har inte köpt några nya gardiner osv, vet hur jag vill ha det men hittar det inte =( men men bara o vänta det dyker väl upp snart, än är det ju inte vår, iaf inte om man tittar ut =(

Sen bakade jag o Jason kakor, mums va goda dom blev! kommer nog baka dom fler gånger,snabbt gick det oxå, så imorgon blir det o ta med kakor till jobbet så jag o bossen kan smaska...ska även besikta en av glassbilarna imorgon...ja undrar jag om den går igenom ?!

nä dax o tvätta ur das color... Puss Puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: