Torsdag - älskade anna

2010-02-11 / 21:48:12

livet rasade lite smått samman i natt, tack älskade anna för att du finns och att du "fiskar" upp mig när jag faller,fast jag vet att det smärtar...
du är guld värd och jag vet inte vad jag hade gjort utan dina kloka ord o tankar...

Mådde mycket bättre i morse, och dagen har vart helt ok...käkat lunch hos mamma o pratat lite med henne, sen iväg o jobba, sjuuuuuukt kallt frös som en idiot, har ännu inte fått upp värmen (vart hemma i 30min)
imorgon blir det lite kontorsjobb,slappdag med andra ord, och lite mys på kvällen med familjen ;)

Jag har bestämt mig, dock tror jag det blir lite trubbel nästa vecka =S men men den dagen den sorgen...

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Anonym

tack, vad fint du skriver. allt löser sig, det vet du

Kommenterat - 2010-02-12 / 23:59:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: