Tisdag - typiskt...

2010-02-02 / 08:41:47

Så himla typiskt, var meningen att jag skulle va på anställningsintervju del2 idag kl.09.00 det blev dock inställt pga detta skit väder!!! nu e jag verkligen trött på detta väder...=/
och det känns så keligt när jag ställt klockan,gått upp tidigt,duschat o skulle precis börja sminka mig när jag får reda på att det inte blir nånting idag....känns som det aldrig kommer bli nått =/ hmm känner mig lite små putt...så det blir på torsdag istället...om det nu inte blir inställt det med...

Igår va det jobb på kontoret o på kvällen va det fika med pattsy, det var längesen sist...var kul o få prata lite strunt osv...
idag blir det jobb...om nu inte chefen ringer o ställer in vill säga...ska kolla vädret nu o se hur pissigt allt är =/ bläää vad detta förstörde mitt  toppern humör idag...

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Nina

Dumma väder!! Va är det för jobb du sökt? Hoppas att det blir intervju på torsdag, jag håller tummar och tår att det går bra! :)

Kommenterat - 2010-02-02 / 09:55:53  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: