Söndag - fyllechaffis

2010-02-28 / 20:13:54

Fredag: Jobbade på kontoret och när jag kom hem käkade vi lite mat o sedan blev jag så trött att jag var tvungen o ta en powernap...älskar verkligen att sova ;)
Sedan bar det av hem till Linda som skulle ha sexparty...blev lite skratt o sen singstar...trevlig kväll med andra ord =)

Lördag: Åhh va trött jag va när jag skulle upp o jobba mitt långpass...men jag klarade av det med lite gäsp här o där ;)
innan jag åkte hem hämtade jag Svärfar som skulle till automobilklubben på partaj...när jag väl kom hem så va maten färdig o det va supergott o bara komma hem o få mat med en gång...
sen va jag typ "fyllechaffis" hela kvällen/natten...många vändor blev det...men det var mest bara roligt ;)
Jag fick ju blommor på köpet med ;)

Söndag: TRÖTT!!! men dagen har rullat på ändå...vart på kalas hos mamma som fyller år den 29feb (vilket inte existerar) sen klippte jag annika, och så blev det lite thaimat alltid lika gott =D
nu sover jason,och jag sitter i soffan o slappar..laddar upp inför sista arbetsveckan på HG...

Imorgon ska tommy operera sig, alltid lika jobbigt när han ska va invalido o hoppa på kryckor...jag kommer helt enkelt bli 2 barns mamma...iaf tills han är på benen igen...

Slappar vidare..Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: