Onsdag - skottat

2010-02-03 / 23:03:27
Jobbat idag, känns som det var ett tag sen...igår va jag hemma pga vädret... Och idag va det inte speciellt kul o köra runt på oskottade vägar,morr.
Själv fick jag skotta fram både min o tommys bil,som va totalt inplogade!!! var genomsvett när jag väl kom in igen...
Sen åkte jag ner till hair of the dog för o kolla när linda skulle tattuera sig...sen hem käka,tog en powernap på soffan och iväg o jobba...

Imorgon är det tänkt att jag ska gå på den sista arbetsintervjun, Men jag känner lite på mig att den kommer väl ev skjutas fram lite till...så jag har inte orkat gå och oroa mig idag...och jag kommer väl sova inatt med,hoppas jag iaf. för imorgon har jag en lång arbetsdag =/
Men jag är ledig till helgen vilket känns väldigt skönt!!!

Puss o Godnatt
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: