Onsdag - bara jobb

2010-02-10 / 22:23:06

Nu är det snart nedräkning...känns så himla trist, idag var det riktigt skit tråkigt o jobba ,svin kallt,sega kunder och dåligt väglag,som gjort för att bara ligga i soffan...
men det var en relativt kort tur så jag va hemma i bra tid...får glädjas åt det lilla...
tror jag typ har..hmm...10 dagar kvar i glassbilen, kan det stämma?! låter lite, men inte mig emot ;) har tappat stinget o det tycker jag det är rätt att gå vidare innan man tappar allt!

Det är de ända jag gjort idag,jobbat...jo jag o jason badade i morse o kollade tv och myste...är för trött för o fota gaddningen idag, det får bli till helgen så håll er till tåls hahahah ;)

puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: