Onsdag - skogsvandring

2010-02-17 / 22:02:25

hemma igen efter ett kort arbetspass, älskar korta arbetsdagar...känns inte lika tungt o jobba då ;)
och sen är det ju alltid mysigt när tommy o jason kommer o hälsar på vid bilen, och jason fick välja glass och lyssna på tutan, hans kväll va fulländad =D

Innan jag lämnade jason på dagis idag,tog vi en promenad, vi letade olika stigar i skogen och gick runt o tittade o lyssnade,sjöng o hade jättemysigt, för att sen hitta en stig som ledde till dagis, inga tårar vid avskedet o allt kändes toppen.
Sen när jag va hemma igen kom först Linda och sedan en stund efter "smuts" så det blev lite kaffe o te för att sen sätta in lite slingor i lindas hår....känner jag har tagit vara på dagen väldigt bra idag...hunnit med mycket och jag känner mig inte fullt så trött idag vilket är ett plus! =)

lägger in lite bilder på tatton OBS! den är inte klar än...




så nu har ni lite bildbevis ;)

Puss o godnatt

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: