Fredag - färdig

2010-02-05 / 23:20:29

nu ikväll har jag vart helt färdig,desamma gäller hela min familj...
vi gick in o la oss i sängen för att sova vi ca 21...alla somnade utan jag...så jag gick upp igen o nu e det väl snart dax o ge det ett till försök ;)

Idag har jag vart med på jasons dagis o gått "barnens vasalopp" alla barnen tyckte det var så spännande med blåbärs soppa o allt...sen fick alla en guldmedalj när dom kom i mål+ ett jättefint diplom =)

sen va jag nere på stan med linda o rikard, hjälpte rikard att välja ut nya bågar,blev även en fika och sen tvinga jag rikard att köpa nya skor ;) hihi
Bjöd hem honom på mat så vi åt hela familjen....

sen var jag ju som sagt helt död...o nu e det dax...

Pusspuss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: