Torsdag

2010-12-16 / 21:34:47
Idag har jag varit lite vresig av mig...förlåt...men när jag får för mycket på mina axlar så klarar man inte av att vara trevlig...när alla andra bara sitter på sina rövar o ser mig springa runt o fixa o dona som en idiot...

Funderar starkt på o åka iväg på en sista minuten helt själv o bara få vila upp mig...börjar känna mig ganska trött i kroppen överlag... inte alltid kul o vara allt, plocka upp i hemmet, städa, tvätta, laga mat o allt annat som skall flyta...tro fan man blir trött på skiten...

Men imorgon är det fredag IGEN....veckorna rusar iväg...blir en lugn helg, tommy skall iväg o spela nån match, jason skall på barnkalas o jag skall tvätta (surprise!) hahaha ja alla har vi våra hobbisar!
men min mamma e ledig denna helgen så jag skall försöka umgås lite med henne med tror jag!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: