Tisdag - skithelvete

2010-12-07 / 13:27:37

I give fucking up!
jävla skit helvete...blir så satans trött på allt och förbannad!!! är så vansinng att det går över i tårar...fan vill bara lägga mig ner o dö...

Allt handlar om "vattenläckan" som upptäcktes i fredagskväll...dom som bostadsrättsföreningen tycker att allt e mitt fel att "deras" element har läckt o skadat parkettgolvet. Medans mitt försäkringsbolag säger att det e bostadsrättsförening som skall stå för detta o inte jag! en jävla maktkamp, o jag känner mig inte psykiskt stark att jag orkar dra denna kampen just nu...jag vill bara gå o gömma mig o glömma allt...

Så ikväll när jag slutat jobba osv, skall jag gå till ordförande o prata med henne o försöka reda ut tvisten osv...fuck vad jag bara vill vara ett litet barn o låta mamma sköta allt o inte vara vuxen o behöva fixa o trixa med all skit!!!

Puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: