Tisdag - lucia

2010-12-14 / 19:21:18
Julafton närmar sig med stormsteg o frågan är hur skall jag hinna med allt?!
eftersom jag inte har en öre så måste jag invänta lönen, vilket resulterar i mycket stress den 23:e. Men det ska la gå hoppas jag ;)



Igår var det lucia på dagis, åhhhh vad söta alla barnen var.Sjung i högan sky o var super gulliga i alla former av lucior,stjärngossar,tomtar och pepparkaksgummor/gubbar.
Det värmde i hjärtat =) Trots det var svinkallt o man frös rumpan av sig.
Vi avslutade utomhus men lite glögg o pepparkaka. Jason tyckte det var jätte kul fast han var som en isbit. Han frågade idag om vi inte skall ha lucia nån mer gång snart ;)





Idag har det hänt grejjer på hemma fronten. En snubbe var här utskickad av ett försäkringsbolag för o kolla på mitt golv, han fotade o mätte hur blött/fuktigt det är under golv osv. mätte rummet o skrev anteckningar.
Så nu är det bara att vänta på hur det blir...lagning av gamla golvet eller nytt?! jag hoppas på nytt ;) men ja än vågar ingen ropa hej, kanske inte blir nått golv alls med min tur ;)
Men skönt att det händer grejjer, o ganska fort oxå, försäkringsbolag är ju inte kända för att vara snabba ;)

Tommy jobbar över idag, så jag o Jason har varit själv, då passade vi på o hämta granen i förrådet som skall vara i jasons rum, klädde den, dock så har han inte fått några chokladkulor än då STOR risk finnes att dom är borta imorgon ;) men han hängde i sina tre nallebjörn kulor och sin rudolf ren ;)
Det blev jätte fint, trots att han bröt ihop när Nala (katten) började tugga på glittret, stackars liten, helt förstörd;) så söt.



Nu ska jag dricka lite te o mysa i soffan till tommy kommer från jobbet.

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

klart att du hinner med allt vännen. ta det lugnt. kram kram

Kommenterat - 2010-12-15 / 16:54:50  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: