Onsdag - shoooe

2010-12-01 / 22:02:19
idag har jag vart o gjort mig av med mina sista slantar...
har nämligen besökt mitt älskade gekås =) o jag höll mig till min tajta budget på 500kr.
fick köpt all jag skulle, o det känns bra. Och det var skönt att få gå där med bara mamma.
dock var kassa kön ett stort nono. tog jävligt lång tid vill säga...

Men innan gekås var jag inne på mammas jobb o fick tummen ur o köpte ett par skor jag trånat länge efter men som jag tyckte varit för dyra...o nu var dom på rea o så fick jag mammas personalrabatt så det blev super billigt o dom är såååå fina =) min julklapp, men jag skall ha dom lite innan, när i skall på julbord med jobbet vill säga.
STHLM DG wonderful, mycket snyggare irl tycker jag!


Trött som en gnu o sover piss dåligt, så det är skönt att jag inte börjar jobbar försen 10 imorgon...lite lite sovmorgon... o snart e det helg igen...

ja om man ändå kunde njuta av livet...men tyvärr är jag inne i min december månad (dvs månaden jag mår som sämst) men ja det är bara att försöka hålla sig över ytan helt enkelt...

Nu blir det nog sängen för mina ögonlock är just nu väääääldigt tunga.

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: