Onsdag

2010-12-29 / 21:06:59
Hade lite planer som gick i stöpet idag...
det är verkligen inte min dag, mått pissigt idag på jobbet, trotts det har jag jobbat heldag idag!
Eftersom alla andra på jobbet är sjuka =/

kommer hem o skall börja tvätta, kommer ner o en maskin av 2 är sönder. sätter igång den maskinen som ej är paj o går upp, kommer ner 1h senare för att fortsätta tvätta (idag var det 3 maskiner tvätt att tvätta,då jason kissat ner sig själv utomhus idag) men till min förvåning så har den hela maskinen ballat ur o vägrar tvätta. o tvättar den så tar den inget tvättmedel eller sköljmedel...Blir galen!!!

men nu äntligen efter flera timmars slit är tvätten tvättad! maskinerna är felanmälda och jag är helt slut!!

Hade ju tänkt att jag skulle ha handlat inför nyår idag, tittat på recept o allt skulle va frid o fröjd, men ack vad jag bedrog mig ;) är dock alldeles för trött o sliten efter att ha spanat på tvättmaskinen i flera timmar så jag orkar varken leta recept eller göra nått annat än att lägga mig i sängen...

Vilken otur jag verkar ha alltid... men men snart nytt år o nya tag o kanske lite mer tur i mitt liv ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: