Fredag - otur?

2010-12-03 / 23:21:23
Ibland funderar jag på om jag e denna enda människa i världens som har så mycket motgång o otur?!
bara för min plånbok är totalt tom...
så upptäcker jag nu ikväll när vi äter i vardagsrummet att parkettgolvet är blött under elementet, o till min förvåning, elementet läcker vatten o har antagligen gjort ett bra tag för hela golvet där elementet har "droppat" är uppluckrat osv, dvs inget fint parkettgolv =( FAAAAN!!!

så jag ut o ringer bostadsföreningen, som snällt säger att jag skall lägga handdukar osv o undrar om det kan vänta tills på måndag då dom "riktiga" arbetarna är tillbaka annars kunde hon bara skicka securitas o vad har dom med fuktskador o göra? så jag sa att jag kan vänta tills måndag, o jag skiter i elementet för det e så gammalt o fult så jag hoppas dom tar bort det...men golvet?!! fan skall jag behöva bryta upp hela parketten o lägga nytt nu? har verkligen inte min plånbok råd med...fuck oxå det e allt jag har o säga om denna skiten.

Men förövrigt har vi haft en mysig fredag, hela familjen o inget gap o skrik eller tårar =) bara glada miner o det gillar vi =)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: