Tisdag - inte min dag

2010-08-31 / 20:56:39
Nä det har verkligen inte varit min dag idag på  jobbet... skickat fel o stansat fel...o puhhh tala inte om det...
skickade en pall med varor till malmö som egentligen skulle till värnamo...snacka om tankspridd....
sen stansat helt fel vara jajaja alla gör vi fel sa Marie på jobbet o smålog o jag ville bara döööö!!

O jag har vart så jävla trött idag...kanske beror det på att jag har en liten förskyldning som ligger o vill bryta ut medans jag vägrar...kan inte bli sjuk nu juh!!

Tagit mig en promenix idag med Cilla o Loke, sen stekte jag pannkakor i all evighet...två timmar... många blev det ;)
orkade dock bara 2st men men, då finns det säkert tills imorgon med ;)

o nu ikväll fick jag vart på o hajen o köpt en massa god frukt mumma...

tänkte bädda ner mig nu är trött som sagt o ska försöka vara lite utvilad imorgon när klockan ringer...för idag ville jag verkligen inte stiga upp!!!


Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: