Söndag - skogspromenad

2010-08-01 / 21:00:03
Efter all flötmat som har flödat i helgen så kände jag mig illa tvungen att ge mig ut på en ordentlig promenad nu ikväll...fram med mp3 spelaren o joggingdojjorna o full fart...hade ett väldigt bra tempo, jag till o med sprang vissa sträckor...nu ska man bara försöka ta sig i kragen o göra det varje kväll...visst att det kommer gå ;)

i torsdags var vi på status que, helt ok lite väl kort konsert bara tyckte jag o sen var ju nån lite överförfriskad men en lyckad kväll en då. som inte blev så sen o det var bara bra för det var inte roligast o gå upp o jobba dagen efter...

och tommy har vart i smögen nästan hela helgen o spelat innebandy o partajat en hel del med...antar jag
o jag o jason har haft det mysigt...
i lördags gick vi på stan tillsammans med linda o kalle...jason fick tattueringar på torget så han var nöjd =)

o sen på kvällen ringer tommy o säger att dom kommer hem...jag hade inte förväntat mig honom försen söndagkväll men jag var glad o ha honom tillbaka :)

idag har det tvättats o sovits...vart helt färdig i kroppen...o på väldigt dåligt humör...så det är skönt att denna dagen snart är slut...
och imorgon börjar en ny arbetsvecka...o på fredag åker min lilla familj till danmark på minisemester!

och idag fick jag äntligen tag på ståplatsbiljetter till volbeat, så nu har man nånting o längta till på hösten oxå =)
ska bli kul med ett nytt album oxå, det är redan förhandsbokat =)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Ingalill

Vi var oxå ute å gick idag, å jag behöver ta mig i kragen nu.....vi kanske skulle ta å peppa varandra?!!! :P

Kommenterat - 2010-08-01 / 23:01:02  | URL - http://skallinge.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: