Söndag - nya tag

2010-08-22 / 20:47:12
Nu har bestämt mig för att ta hand om några sista kilon på kroppen som ska bort...o jag ska börja imorgon...
kör pulver diet i en vecka...gick ju ner 5 kg förra gången...så gör jag det denna oxå så e jag jätte nöjd =)
så imorgon innan jobbet ska jag väga mig o sen får vi se om en vecka om det är nån skillnad...

Idag har jag haft mysdag med jason...älskar när jag o han är ute o går, vi har så härliga konversationer...pratar om allt o inget...även om han kan vara "pain in the ass" ibland så är det dom här små stunderna som gör livet underbart med att ha barn! skulle aldrig ångra honom för allt i världen...

Vi grillade nu ikväll hemma hos mamma o pappa, tommy spelade innebandy o sedan skulle han coola ner sig så jag o jason stannade extra länge där...sen gick vi hem o badade...eller inte jag...o han somnade på stört. o jag börjar känna mig lite trött i ögonen...

och jag sitter o funderar på om jag ska testa o gå till jobbet...frågan är hinner jag? allt beror på hur trött jag e när klockan ringer imorgon... ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: