söndag - kalas

2010-08-15 / 11:47:31
Idag ska vi på kalas, dvs snart, för svärmor fyller år idag! GRATTIS!!
pojkarna ska äta marulksfrikase o jag ska äta fläskfile mumma =)

känner mig fortfarande inte helt kurrant....helt otroligt att man kan vara kass så länge...men imorgon måste jag till jobbet så jag hoppas att lite jobb kan lindra det sista ;)

igår gick jag o jason o min mamma på stan o köpte presenter till svärmor, sen efter 3h var jag helt färdig så jag va tvungen o vila 2h när jag kom hem...sen åt jag o jason han favvo, pannkakor med sylt o grädde...sen var det film o popcorn...o vid 8 tiden när jason somnat kom tommy hem efter en heldag med innebandy...

sen va det lite tv o läggdax...ganska kelig helg men det beror ju på att jag inte är helt ok i kroppen...jävla virus!!

Nä nu måste jag göra mig vacker...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: