Onsdag - blåtira?

2010-08-04 / 22:13:27
Ajjjj! smärta under ögat!!!! tydligen gillar inte jason när jag pratar i telefon med hans morfar, för han nitade sin stenhårda nappflaska rätt i ögat på mig...eller ja på den tunna fina huden precis under...svullnad var ett faktum...arg som ett bi står jag i köket med en syltburk tryckt mot kinden o räknar till 10 för o lugna ner mig...vilken smärta!!

Har jobbat över varje dag, men inte idag jag orkade inte...så jag för göra den sista tygbiten imorgon...det ska jag väl hinna med ;)

Tagit mig en ordentlig spring/gå tur i skogen idag...allt för att det gjorde så satans ont i kinden på mig...gött efteråt när man rört sig... som jag sa till grannen...jag tränar för after beach hahaha kanske är i form nästa sommar hehehe.... om jag nu lyckas hålla detta ;)

Nä nu blir det läggdax, ska bli intressant o se hur man ser ut imorgon ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: