Måndag - trött

2010-08-30 / 21:47:59
Puh är riktigt trött, kanske beror det på ingen powernap idag efter jobbet ?! hmm

Efter jobbet har jag klippt smuts (linda) sen passade jag på o dammsuga o tvätta golven innan jag hämtade jason hos min mamma, hon var snäll o tog honom efter dagis en stund. sen hem o då väntade farmor på oss...jason fick lite kläder o leksaker av sin farmor, sen lekte dom medans jag lagade mat. för att sen leka lite till medans jag tog några varv på slingan med Cilla... skönt o ha en svärmor som ställer upp för lite barnvakt medans jag motionerar ;)

Sen fick jag sålt en av jasons gamla pop overall på nätet med...o jag gick med vinst ;) med 20kr mer än vad jag köpte den för...inte illa ;)
så det har varit en bra dag idag...

Nu ska jag krypa ner i sängen för jag är riktigt trött, somnade nästan när jag la jason, så God natt

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: