Fredag - Fast

2010-08-20 / 22:53:52
Idag fick jag ett glädjande besked =D
Igår mailade jag min chef som sitter nere i Fjälkinge o frågade om min anställning med tanke på att min provanställning snart går ut... och jag fick inget svar...
Men idag på morgonen ringde han o sa Givetvis är du fastanställd nu, så jävla skönt det kändes =)
är riktigt lycklig för detta =)

Speciellt nu när det är varsel på tommys jobb igen (3:e gången) o det verkar väl som det är tommys tur nu =( besked ges på måndag...så det är ju skönt att en av oss får ha jobbet kvar... men jag hoppas på det bästa att han får stanna... men ja man vet ju aldrig...

Idag har vi ätit grillat till kvällsmat...tommy skulle tvunget grilla...han stod i ösregnet med paraply o grilla... skrattade åt honom, men han skulle tvunget grilla hehehe
men vi hade en väldigt trevlig matstund senare, jason åt jätteduktigt o vi fick sällskap av Rosie o Leia...

Skönt med lite helg nu, var som ett kolli i morse när jag vakna...så imorgon vill jag iaf sova till 8 eller 9 om man får ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: