Torsdag - röjjning

2010-04-22 / 20:44:21

Igår: Jobbade som vanligt, åkte ner till stan efter jobbet för att hitta en klänning till helgens bravader...
har kollat ut en på nätet så jag går till affären o den e inte alls lika snygg i "verkligheten" som jag trott, var lite besviken =/ men så går jag förbi ett rea ställ o hittar en "PARTYklänning" som jag trånade efter runt nyår o tittar på prislappen 79kr VAAA!!! hängde två kvar o en i min storlek,det var bara o haffa o jag va så nöjd att jag gjort ett sånt kap =D hittade en bh oxå i samma färg som klänningen (korall/rosa) så helgens outfit är fixad till ett väldigt bra pris hihihi =) ibland har man ju tur ;)

Sen på kvällen var jag o AnnCatrin ute o gick en raskpromenad i regn/hagel/blåst i över 1h, härligt med lite motion...för att senare komma hem till lite besök i soffan, larry o rebel  va o kollade på hockeyn tillsammans med gobben...

Idag: apa gobba trött men vad gör det när man kan röjja?! =)
jobbade länge idag o direkt när jag kom hem började jag o jason röjja...ute på balkongen tog vi all gammal skit o la i säckar o slängde, i förrådet slängde vi lite gammal skit som vi inte behöver längre...i jasons rum röjjde jag bland gamla o trasiga leksaker o allt slängde vi i en blå container som dom ställt på gården, UNDERBART!!!

Tog en paus mellan balkongen o jasons rum o då var jag o Anna ute o gick en promenad i skogen...
o nu ikväll när jag fått dammsugat o gjort fint överallt så orkade jag inte laga nån mat utan latmasken tog över så det blev "den gyllene svanen" (mc donalds) fick iaf min efterlängtade milkshake =D

Har ett litet problem som jag inte trodde skulle bli svårt...med tanke på vart jag jobbar...men det blev det...så snälla hjälp mig med förslag...
Ska på maskerad med tema: ROCKSTJÄRNA!
jaha o va FAN ska jag klä ut mig till? för min klädstil (nitar, svart,skinnjacka) är redan lite rockigt...
vad ska jag hitta på?? känns ju bara som en vanlig utekväll om jag tar mina vanliga kläder...
Har ni nått bra förslag på en kvinnlig rockstjärna, snälla hjälp mig!!!

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: ac

Klänningen ser sååå fin ut!! du kommer att göra succe ikväll ;) Det va en väldigt mysig promenad!! det får vi göra snart igen :) Kvinnlig rockstjärna, hmm... sökte på google & fick upp Courtney Love som första alternativ... Ska kolla runt lite mer & återkommer!! KRAM ac

Kommenterat - 2010-04-24 / 23:51:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: