Torsdag - cykling?

2010-04-01 / 21:47:17

Påsken är här och det betyder att jag är LEDIG!!! på riktigt, annars har jag ju alltid jobbat oavsett om det är en röd dag eller icke...men nu är jag ju faktiskt ledig och det känns så himla underbart!!!

Fick en fin påskpresent av jobbet idag med, en snaps flaska med smak av citron och fläder, tror det kan nog vara god, iaf för dom som gillar snaps ;)
Snällt av dom o ge oss saker iaf, har jag inte vart så bortskämd med innan så jag blev glad =D

Tommys bil pajja idag, och vill det sig riktigt illa så får han ta v40 till jobbet och det betyder att jag måste cykla till jobbet varje dag trots väder =S hmm va inte så exalterad över detta men men, han har ju hela helgen på sig HAHAHA

Idag cyklade jag till jobbet iaf, gick ganska bra, värre påvägen hem,har ju för fan uppförsbacke HELA vägen...kunde knappt andas när jag kom fram (detta beror delvis på dålig kondis men mest på att mina växlar inte funkar på cykeln, bara den trögaste funkar)

Vart på snabbvisit på systemet o handlat lite gotta, som kan va bra o ha om man vill festa till det, men jag ska erkänna att jag inte är så värst sugen på o supa o festa, utan jag vill bara vila upp mig o umgås med familj och vänner!

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: