Tisdag - Vabba

2010-04-20 / 23:00:32
Idag har jag vabbat, lille jas va inte helt ok i morse och inte i går kväll heller,så det blev till o va hemma...det är inte roligt o va hemma en hel dag, det ska gudarna veta...
så när tommy kom hem från jobbet gav jag mig ut o storhandlade mat och sen kom Anna o vi gick en promenix, dock inte så fort för jag har känt mig lite halv febrig på sistone...är väl påväg o bli döende (sjuk)

Imorgon är det tänkt att det blir jobb och dagis, om inte nått allvarligt skulle ske...o denna veckan känns stressig...hur fan ska man hinna med allt som ska göras innan helgen?! hmm ja jag får nog allt tänka ut en liten plan...
Tur att jag slutar tidigt på fre o inte sent det ger ju mig lite försprång iaf ;)

Nu blir det sängen
Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: