Tisdag - plast

2010-04-27 / 22:52:02
Idag stod plastparty på tapeten...=) min kära vän AnnCatrin höll i det o det finns sååååå många saker jag vill ha...tyvärr kan man ju inte köpa allt =/
men har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska ha, har ju fram till söndag på mig ;)

behöver få in några ordrar till för o få en fin värdinnegåva...så snälla människor behöver ni nånting är det dax nu =D
gå in på www.tupperware.se o kika vad ni är sugna på ;)


Min nya matlåda och min nya drickflaska (den i rosa) med gömställe i botten av flaskan....
detta är två grejjer jag bestämt mig för...sen finns det massor mer jag vill ha, vi får väl se hur det blir ;)

Nu borde jag ligga i säng...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Anonym

tack för igår gumman=)

Kommenterat - 2010-04-28 / 13:23:18  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: