Söndag - "påskharen"

2010-04-04 / 09:22:39

Fredag: vaknade übertidigt, åt frukost o sedan åkte jag och jason till gekås, vi skulle inte ha nått särskillt men jag kände för att bara komma ut o göra nånting...
fick inhandlat lite bra ha grejjer och något snyggt till mig =D

Sedan skulle vi kolla på när tommy spelade innebandy match, dom håller på o kvalar, Dom vann och tommy blev matchens lirare. Han fick en kudde =) han blev super glad!

På kvällen åt vi tacos med Billy,Anna och Alize, jätte trevligt, anna är nog den bästa på o skära sallad, så jävla litet hehehe =) gött va det iaf.
När dom sedan åkte hem gick vi o la oss och somnade med en gång.

Underdagen fick jason: 2 st godispåskägg, 2 påskpaket med snygga kläder, en bro till sin tågbana och en påskhare i choklad.

Lördag: Tommy skulle grejja i garaget idag, så jag och jason började dagen med att samla ihop alla hans miljoner nappar som låg utspridda och gömda här o var, vi la dom i en låda och gjorde ett PÅSKpaket till "påskharen".( vi missade att ge dom till jultomten) sen bar det av ut i skogen o leta efter platsen där påskharen "bor". vi lämnade paketet där och gick vidare, innan vi gick hem stannade vi och plockade lite blåbärsris.


När vi kom hem så va det lugnt först, sedan började ju tjatet om napp när han skulle sova middag, det hela slutade med att vi inte sov nån middag för han fick ingen napp, vi gick o duschade istället.
Sen kom tommy hem runt kl 14. och då skulle vi ta jenken ut till svärfar i dagsås.
Givetvis fick Jason det största påskägget där fyllt med godis, nu pratar vi sockerkick. efter ett tag va han helt överstyr, dags o åka hem, väl hemma va han likadan, rev ner grejjer och började måla på väggarna osv. jag fick panik!!! så jag satte honom på cykeln och cycklade upp till mamma o lämnade honom där en stund.

Sen när jag skulle hämta honom vid 8 ville han itne det, utan han ville sova hos "mommo". så jag och tommy tog ett varv på stan med impalan innan vi åkte o ställde in den i garaget.
kom hem o tittade på film ihop, sedan somnade jag före tommy som tvunget skulle spela lite tv spel...hmmm...

och idag ska vi inte heller göra nått särskillt, jag e faktiskt nöjd med denna lugna påskhelg, är inte så värst sugen på och festa...nä nu ska jag käka frulle och ringa o prata med jason ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: