Söndag - bad mode

2010-04-18 / 20:48:42
Idag har jag inte riktigt vart på bra humör...kanske beror det på att tommy legat bakfull i soffan o spelat tvspel HELA dagen!!!!
Själv har jag, dammsugit, fixat mat, åkt o fikat hos anna( allt för att få va lite ifred) tvättat, handlat mat, lagat mat, tvättat mer.... blir man trött? när den andra bara ligger... det är ju konstigt för när jag e "bakfull" då får inte jag ligga utan då är oftast tommy bakis med o nån måste aktivera lilleskrutt...vilket alltid slutar med att det är mitt jobb!!! Fan ibland vill jag oxå bara ligga o nån annan gör allt...blir riktigt förbannad nu när jag pratar om det....MORR!

har varit en trist helg...skit väder oxå...men vi får hoppas att veckan bjuder på lite solglimtar ;)
Nästa helg ska väl bli riktigt rolig hoppas jag =) om inte annat så ska jag va bakis på söndagen o inte göra nånting!!! (synd bara att jag får städmani när jag e bakis, vi får väl se om jag kan hejda mig  hehehe)

nu blir det lite tv, sen hämta tvätten o sen bed time!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: