Onsdag - kulor

2010-04-07 / 20:41:23

Är trött på att få småskit för att mitt liv sett ut som det gjort o att jag inte har haft nått vidare till "liv" innan...därför har sitsen sett ut som den gjort...men nu, nu har jag fått mitt liv tillbaka men då är det tydligen försent?! som vanligt är det väl jag som är boven i dramat....suck....jag vet inte om jag orkar kämpa på det,när alla verkar gett upp förlänge sen...det blir väl inte bättre än såhär antar jag...

det går lättare o lättare för varje dag o cykla till jobbet...man blir varm o svettig pga uppförsbackarna men man känner sig så himla hurtig o duktig efteråt...
Efter jobbet, när tommy också slutat o kommit hem,åkte vi ner till garaget o satte på sommarpuckarna på volvon, vi gjorde inte det förra året men i år blev det av.och vilken skillnad,bilen ser inte lika skruttig ut nu när den har riktiga fälgar.

Sen va det baddax för jason som va lite oljig osv efter garaget, när han är färdig o sitter i mitt knä säger han: Mamma jag har hittat en grej, det är en grej där inne, det är bara 1 (och visar att han pratar om sin pung) jag skrattade högt inombords o förklarar att han har två små "bollar" där inne, och att även pappa han bollar, men han protesterar o säger att han bara har 1 kula ;) hehehe sötis

nu börjar snart veckans höjdpunkt, älskade greys bara jag får en tv o titta på så e jag nöjd...sen har jag ju sovmorgon imorgon härligt, har ställt klockan på 7 riktig lyx ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: