Måndag - helgen

2010-04-26 / 20:44:03
Tiden springer iväg o jag har inte riktigt haft tid o blogga...

I lördags var vi tvååker på kalajs, trevligt vissa var mer överförfriskade än andra...jag var väldigt lugn just för jag kände mig inte riktigt på topp...
När vi kom hem på natten så hade jag väldens huvudvärk....o när jag först vaknade på söndagsmorgonen vid 8 så trodde jag huvudet skulle sprängas!!! tog några piller o gick o la mig igen...vaknade vid halv 2 (ooops) o sovit bort halva dagen...

jason kom vid 4 och då började jag tvätta...sen hade jag väldigt svårt för o somna...sista gången jag kollade på klockan i natt var nog vid halv 3....o min klocka ringde vid 6 i morse...vart väldigt trött på jobbet o känner mig jävligt trött nu...

Men efter jobbet i dag åkte vi till mamma,tog en fika o sedan gick vi till blomsterlandet o köpte tomatplanta, rädisorfrö o morotsfrön som vi planterade så fint i spänner....och nu står dom på balkongen o jason är så nöjd =)
sen va det dax för käk o nu e det läggdax för mig....

Imorgon blir det tupperware party så då måste jag vara utvilad ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: