Måndag - blå

2010-04-12 / 22:00:45
Idag har vi haft tester på jobbet, projekt: gör bruna ögon blå.
första gången jag haft linser i hela mitt liv, lite knepigt,tårar rann men till sist satt dom på plats ;)

Känner inte riktigt igen mig själv, men lite roligt att få ha blå ögon för en stund...

Efter jobbet så åkte jag o jason o fikade hos min kära mor o far. han lekte i trädgården o höll på o jag satt o njöt av fint väder på altanen.
sen när vi kom hem så gick vi o la oss för o kolla på bolibompa, jag somnade,det gjorde inte jason...nu sover han och jag är vaken...jag hoppas jag kan somna nu snart igen...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

Du är vacker i bruna ögon... tycker inte du ska byta =)

Puss

Kommenterat - 2010-04-13 / 11:37:39  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Postat av: anna

skit coolt fast du är finare i bruna

Kommenterat - 2010-04-13 / 18:45:16  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: