Fredag - te...hmmm

2010-04-30 / 20:44:32
Dagen har varit kanon idag...jätte bra stämmning på jobbet o det var bra stämmning när jag kom hem o jag kände åhh vad härligt med helg o mys fredag....Ack vad jag bedrog mig....

vi lagade mat o åt tacos, sen målade jason lite med vatten färg och sen blev det bad för lilleskrutt!
sen trixade jag i badrummet o då hände det...jason råkade spilla ut min kopp te ( alla som känner mig vet vilka baota muggar jag dricker ur) över min DATOR som givetvis var "öppen" så tangeterna simmade runt i jordgubbste...o batteriet va lite blött...så det var bara att så snabbt som möjligt flytta över alla mina filer o bilder till våran stationära för en backup....så jag har lite på känn att den kommer ge med sig snart...den har ju fått lite juice i sig en gång innan men inte te i denna mängden...
men jag har ju försäkring på den...så det är bara o lämna in den på måndag efter jobbet...men lite halvsurt är det allt... men olyckor händer ju så lätt ;)

tommy har däckat på soffan nu o jason e vaken o typ vägrar somna...imorgon ska jag o mamma,svärmor o Jason gå på cirkus =D det ska bli väldigt roligt o se hur jason kommer tycka om allt =)
dock lite väl dyrt men vad gör man inte för sitt älskade barn;)

blir en lugn o skön helg, passar mig perfekt =)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: