Fredag - båtresa

2010-04-16 / 22:40:07
ohh vilken dag, bra stämmning på jobbet, bra stämmning hemma =) me like!!!
eftersom jag jobbade länge idag, så fixade tommy o jason mat dvs dom åkte o handlade o bestämde vad som skulle ätas.
jason fick välja, blev hemmagjorda hamburgare o pommes (förvånad jag blir)
efter maten åkte vi ner till svärfars båt o kolla så allt va ok, och tommy satte båten i gungning o jason stod där o hejja på men sen tyckte han inte om det längre, det va riktigt mysigt! längtar tills vi kan åka ut på havet hela familjen o fiska o ha det mysigt ;)

sen va det mys i soffan jag kollade på så ska det låta o njöt av att tommy skötte läggningen, tjuvlyssnade när han läste saga ;) det lät så mysigt ;)

tänkte lägga in en bild på hur jag sett ut idag ;) tycker det är väldigt lustigt o ha blå ögon...o jag får ju passa på, dom håller bara 1 månad....


imorgon ska jag va ensam med jason nästan hela dagen...jag undrar jag vad vi ska hitta på...hmmm
några förslag? nån som vill ha oss på besök? ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: