Torsdag - lyckades

2009-09-10 / 23:29:15
God kvällen...

Jag är riktigt stolt över mig själv idag, fick en siffra av chefen idag som jag skulle sälja för,vilket kändes omöjligt. Men skam den som ger sig,JAG LYCKADES!!känns så himla gött =) känner att jag är bra på det jag gör =)
kul att man e bra på nått ;)

idag låg jag länge i sängen innan jag gick upp, eftersom tommy är hemma o är sjuk, så fick han gå upp före mig (han kan ändå inte ligga kvar i sängen, o ska alltid äta frukost med en gång ;)  )
ca en timmes kiv med jason, han är inne i en trots då han inte vill gå till dagis...fast han älskar det,hmm...
genom svett när jag kom hem igen...fick fräschat till mig käkat lite o kollat på älskade "hem till gården" ;)
sen va det dax o åka till jobbet...

har knappt fått pratat med tommy idag så jag har ingen aning om vad mina älsklingar hittat på idag...
bad tommy att försöka dammsuga (tittar mig omkring) Nix har han nog inte gjort men men...

Hatar o va fattig...skulle vilja vinna lite pengar nu så jag kan hitta på så många roliga saker...va tänkt att jag skulle upp o hälsa på Zitisen nu i helgen, men känns inget kul o åka upp till gbg när man inte äger en spänn...=( vill ju kunna göra nånting...=( så satans trist...ska åka upp vid löning istället...förhoppningsvis finns det nån mer krona på kontot då ;)

nä nu läggdax...
Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: