Torsdag - hemma idag igen...

2009-09-24 / 11:57:05
jaha nu sitter jag här hemma idag igen...mår lite bättre idag...men jag får sånna febertoppar så jag tappar fästet...så inget jobb idag heller... =( imorgon måste jag jobba...o jag tror jag mår såpass bra imorgon att jag klarar av det...

igår gick jag inte utanför dörren på hela dagen...jo när jag rökte på balkongen, men den är ju inglasad så det räknas inte riktigt...
idag tänkte jag att jag skulle försöka duscha utan att ramla ihop. Jason är just nu hos min mamma, skönt o få vila upp sig i lite lugn o ro...han mår bättre idag men allt beror på hur hans avföring ser ut idag...hmm

men först ska jag kolla på hem till gården som börjar nu...tjing tjing
Kommentarer!
Postat av: Anonym

gå nu inte för tidigt till jobbet!!!!!!

stanna hemma så länge du behöver



tittar du verkligen på hem till gården?(tantvarning:P)hihihihihi

pöss på dig gumman

Kommenterat - 2009-09-24 / 20:31:42  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: