Söndag - tvist

2009-09-20 / 21:36:51
idag har jag o tommy haft en liten tvist om hur man löser det hela när jason vägrar äta... det hela slutade med att jag åkte iväg till linda o sjöng singstar för o bli av med mina aggretioner...hjälpte faktiskt o när jag kom hem igen så va jag o tommy vänner o det va precis som inget hade hänt....
kan säga såhär i efterhand att bådas sätt är bra men det är svårt o avgöra vilket som är bäst...därför valde jag o åka därifrån o låta tommy göra det på sitt sätt o när jag kom hem hade han ätit så...bra gjort tommy!

sen va lillis här idag o spackla lite till...inte riktigt färdig för spacklet tog slut =( så imorgon efter jobbet får jag åka iväg o köpa 10L till...jag börjar se en ände på jasons rum ;) o det va skönt o höra från lillis att han avskydde rummet lika väl som jag, o att det är ett helvetesrum o renovera...just för det är 50 lager tapet som jag slitit ihjäl mig på för o få ner....

sen va det dax o rasta jason lite så vi gav oss iväg upp i skogen för o först mata ankorna där mötte vi även upp min mamma o sedan gick vi en promenad i skogen o det va riktigt mysigt ;)

nu sover lilleman (efter lite gnäll osv) o jag kollar på tv men det är bara skit...=( så borde jag snart sova, jobb imorgon med =( tänkte jag skulle ta tag i skriva en ordentlig arbetsansökan nu när jag har tid...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: