Söndag - Kräftskiva

2009-09-06 / 21:12:55
Lördag: vaknade efter klockan hade snoozats ett bra tag ;) så stack jag med ilfart till jobbet...blev förstås lite sen men men...började jobba vid strax efter 9 o jag lyckades köra in lite, men verkligen allt gick emot mig idag bara för att jag ville komma hem någorlunda i tid...
blev stoppad av det jävla cyckelloppet minst 3(!) gånger...något sur när man redan är sen o blir stannad för o bara stå i ca 10-15 min varje gång...suck!
sen fick jag fika hos min kära kollega marie o hon hade äntligen fått en söt liten maja =) fick hålla detta lilla knyte o guud va man kände för en till... men tyvärr stannar dom ju inte i den snälla stadiet...men men hon va väldigt liten o söt =)
när jag väl kom hem va det till o göra sig vacker väldans snabbt...iväg till lillis för o försöka va med på kräftskivan...kom i kapp lite iaf ;) sen åkte vi jänke bil ett varv på stan med billy o anna virre o markus o jörgen körde...hade väldigt kul..."flyyy like a biiiiiiiird" (viftar med armarna= intern skämt)
innan vi åkte hem stannade vi på campino så jag fick köpt med mig en rulle hem ;)

Söndag: APTRÖTT!!! men snabbt vakna till o iväg med tommy o svärmor kl.09.40!!!! vi skulle till Iris lägenhet alla barn o barnbarn med respektive för o välja saker vi ville ha...många glada goa skratt blev det, väldigt trevligt tyckte jag allt att det var =D
sen hem o hämta jason, aktivera honom så gott man orkade...o så blev vi bjudna på go mat av svärmor o charsten,så vi är precis hemkomna därifrån
fick åka om hajen oxå o handla lite maad så man får sig en frukost imorgon bitti...
det som glädjer mig nu är att jag e ledig nästa helg...ska bli väldans gott längtar redan dit ;)

nu blir det lite tv-tittande o lite harv ;)
Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: