onsdag - ont i nacken

2009-09-10 / 00:12:04
Idag har jag riktigt ont i min nacke...helt stel osv...borde nog gå till nån massör eller nått liknande o kolla upp det super stela nacken...men det får bli i mitt nästa liv,har varken tid eller pengar till sånt just nu...

jobbat idag...helt ok med tanke på omständigheterna...annars så har det inte hänt så mycket mer...jobbar är ju det ända jag gör...hmm

funderar lite på hur jag ska göra...borde säga MEN det blir sånna konsekvenser...vill ju inte starta en massa problem...vad gör man? hmmm får tänka lite till...

känner mig faktiskt lite lycklig idag...fråga mig inte varför men livet känns bra (trots nackont) har härliga vänner, underbar man o en fantastisk son... det ända som saknas är ett välbetalt jobb men som sagt man kan ju inte ha allt...
nu när det mesta flyter på så e jag tacksam, det senaste året har vart mer eller mindre ett rent helvete så jag känner att jag förtjänar att må lite bra nu =) vill även att mina älskade medmänniskor ska må bra! lika bra som jag =)

nä nu ska jag försöka sova lite grann, jobb imorgon med

Puss o hej
Kommentarer!
Postat av: anna

kom hit ska jag knåda din nacke....hahahahaha. hoppas du blir bättre. puss å kram

Kommenterat - 2009-09-10 / 20:41:21  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: