Onsdag - hemma

2009-09-23 / 10:53:13

Idag är jag hemma...varken jag eller jason mår nått vidare. jag känner mig yr,orkeslös ,illamående o totalt utpumpad. jason är kass i magen så han har väl fått nått virus eller liknande...

Igår va en väldigt jobbig dag...åkte till vetrinären för o hjälpa simba med käken...vetrinären berättade att han hade blåsljud på hjärtat o att han måste opereras för att kunna äta, o med tanke på blåsljudet så va det inte säkert att han skulle klara av en operation...så jag hade mer eller mindre inget val tyvärr...men som sagt han har det mycket bättre nu o han behöver inte lida mer...
Men nu tycker jag så synd om simbas bror nala, dom har vart med varann sen födseln, nu är nala helt olik sig själv...han e såklart ledsen han med...försöker gosa med honom så mycket som det går...men självklart känner han sig ensam...inte så konstigt heller...

känner mig bara tom just nu så jag vet inte vad jag ska säga....
får lägga mig o mysa lite med jason så länge...

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Anonym

mys på!!!!!



ta det nu lugnt och slappa å ha d gott. förstår att det är jobbigt, tänker på dig.puss å kram

Kommenterat - 2009-09-23 / 20:41:49  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: