Måndag - vetrinärbesök?!

2009-09-21 / 23:34:34
snoozade 45min idag innan jag gick upp...va lite småtrött ;) men jag behövde ändå inte stressa ihjäl mig för o hinna i tid...gick bra o lämna jason idag vilket kändes skönt...
o på jobbet har jag verkligen jobbat på riktigt bra idag...fick lagt in 2 ½tur på 6h det kallar jag bra jobbat!!! =)

innan jag hämtade jason åkte jag till cheapy o köpte lite mer spackel o gick även in på rusta o fick inhandlat mig en ny matta till soffbordet....har vart utan matta där i..hmm...ett halv år kanske?! men nu hittade jag nästan en likadan som bara kostade 99kr KANON! så nu ser vardagsrummet normalt ut igen ;)
hämta lilleman o sedan hem, började dammsuga o göra fint o la självklart dit mattan =)

sen slog det mig SHIT! jag har ju tvätt tid nu..så fort rafsa ihop allt som skulle tvättas o ner i tvättstugan...
sen kom glenn o lasse förbi o lämnade tillbaka ett skrivbord glenn lånat + en massa annan bröte ;)
sen va det dax för mat...blev lite rester,lättast så ;)
tog ett bad med jason o sen va det läggdax...fick en pratstund i tele med anna o en stund senare med linda =)

Idag upptäckte jag nått väldigt tråkigt...simba (katten) har skadat sig i munnen...o jag vet inte vad som har hänt...underkäken är sne o han har nästan inga tänder kvar i munnen...jag befarar nästan att nån misshandlat honom....=( så jag fick snällt ringa djursjukhuset i slöinge o fråga om råd...
men eftersom jag fått i honom mat o att han slickade sin päls,så sa dom att jag kunde vänta tills imorgon för o uppsöka vetrinären...men fy vad jag tycker synd om den lille stackaren...just nu ligger han o vilar i våran säng...ska gosa lite med honom innan det är läggdax...

imorgon är jag ledig o jag har som sagt några ärenden o uträtta som jag verkligen inte får glömma...
vidare mot sängen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: