Måndag - pissjobb

2009-09-07 / 21:59:27
Jag måste göra nånting åt mitt liv! dagen idag på jobbet va inge vidare...blev ju inte bättre när chefen sätter stopp för mig när jag behöver jobba fler timmar på kontoret för o komma ikapp med allt som måste bli klart nu...
satt hela dagen framför datan i dag o försökte få ihop turerna lyckades få till 2st på 6h helt otroligt vilken jävla tid det ska ta...men nu vill jag verkligen ha ett nytt jobb!!! trött på allt nu...

hade velat spendera mer tid med min älskade familj...känner att jag försummar dom med att jag nästan aldrig är hemma...allt känns bara så trist o grått o tråkigt nu...kanske är det höstens fel?!

har haft en jätte mysig kväll med min lille fis ikväll iaf...vi badade o lekte i vattnet o han har sån fantasi nu så allt e bara så roligt...vi skrattade ihop o plaskade med varsin båt =) livet kändes underbart o problemfritt...

idag är ingen bra dag för mig....tur att jag e ledig imorgon...ska bli himla skönt =)

Puss

Har saker jag vill säga men jag håller lite på det...är nog bäst så...vill ju inte vara nån lite bov...
Kommentarer!
Postat av: Nina

Nu blev jag nyfiken.. ;)

Kommenterat - 2009-09-08 / 09:22:31  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: