Lördag - familjedag

2009-09-13 / 00:49:43
idag sov jag till 10...skönt men jag va helt färdig ändå,min kropp behöver vila hehe
fick röjjt lite här hemma, dammsuga o bädda sängar o röjja upp alla 100 miljoner leksaker som är utspridda över hemmet, lagt in tvätt i garderoberna osv...

sen tog jag det bara lugnt med min lilla familj när vi hade ätit middag o jason sovit så gick vi en liten promenad ner till fyndmagasinet för o köpa lördagsgodis, kom därifrån med nästan 1kg! helt otroligt o det va nästan bara jason o tommy som valde,därav inga av mina favvo godisar men men det slank ner en o annan bit ändå ;)

sen tog jag med mig jason (för tommy skulle tvunget va hemma o kolla på fotboll) o åkte ut till anna o alize så barnen fick leka lite...o jag o anna drack en kopp o tjöta lite...hem o käka kvällsmat o sen va det läggdax,somna med en gång =) o jag hoppade in i duschen o fräschade till mig lite ;) sen åkte jag hem till linda o hälsade på hon hade lite fest o jag hade lovat o kika förbi om jag kunde, drack ingenting o vi sjöng lite singstar o det va lika kul som vanligt ;) sen stjutsa jag dom till krogen o jag åkte hem...
o nu är det läggdax...

kännt mig lite depp idag med tyvärr men inte så farligt har ju fått en underbar dag tillsammans med min älskade son o det känns alltid bra eftersom vi sällan får heldagar med varann =/ för mig är han viktigare än nånting annat...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: